2011. március 12., szombat

Téli ablak díszeink voltak...

és most dobozban pihennek, hiszen nem kell attól tartanom, hogy elolvadnak. Várják már a következő telet (én még nem).
Ezeket a hóembereket saját ötlet alapján készítettem hungarocell gömbökből. Nagyon jól mutattak az ablakunkban.

Hozzávalók:
1 hóember elkészítéséhez:
2 db hungarocel gömb 10 cm átm.
1 db hungarocel gömb 8 cm átm.
4 db hungarocel gömb 3-4 cm átm.
1 db préselt papírgolyó picike az orrnak
1 db agyag virágcserép 6-7 cm átm.
fehér, piros, fekete hobbi festék + az a szín amilyenre a kalapot festjük be.
cirokceprűből vágjunk ki náhány szálat
hurkapálcika
vékony fémpálca (én a régi ruhaszárítóból vettem ki 1-et).
dekopázs fényes lakk
ragasztó pisztoly

Elkészítés:
Az összes hungarocel gömböt fehérre festettem + lekentem a virágcserepet is a választott színre, ja és az orrot pirosra festettem.
A 3 nagy gömböt ráhúztam a fémpálcára, úgy hogy a fejen túl menjen, hogy tartsa a virágcserepet a fejen,  ne csak a ragasztónak kelljen.
A kicsi gömbökből 2-2-öt hurkapálcikára húztam és a kéz helyére szúrtam.
Beszúrtam az orrot is, ezután festettem meg az arcot és a gombokat. (minden illesztésnél ragasztó pisztollyal ragasztottam)
Az egészet lefestettem fényes dekopázs lakkal 2-szer.
A cirokseprűből kivágtam pár szálat és ráragasztottam 1 hurkapálcikára, ebből lett a mini seprű.
A fémpálcát olyan hosszúra hagytam, hogy bele tudjam szúrni egy virágcserépbe, amit zúzott apró kővel töltöttem meg, így van tartása és nem dől el a hóemberke.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése