2011. március 15., kedd

Gombás dekoráció tavaszra vagy őszre

Kinőttek a gombák jön a  tavasz! Mivel ablak párkányunk üresen állt (hóemberek dobozban pihennek), valamit ki kellett találnom, hogy feldobja az ablakunkat. Azt hiszem eléggé figyelem felkeltőek lettek ezek a gyilkos galócák, melyeket saját ötlet alapján készítettem.

Hozzávalók: 1 db hungarocell gömb, szétszedhető kb. 15 cm átm. (nem kell bajlódni a szép ketté vágással)
1 db anyag virágcserép kb. 15 cm átm.
1 db műanyag virágcserép, amit ráhúzunk az agyagcserépre
hobbi festékek (esetemben: halvány rózsaszín, piros és fehér)
dekopázs ragasztólakk fényes
parafa dugó
ragasztó pisztoly

Elkészítés:
A virágcserepeket és a hungarocell gömb belsejét (halvány rózsaszínre), majd külső részét (pirosra) is lefestettem. Parafa dugóval fehér pöttyöket pecsételtem a kalapra.
A virágcserepeket egymásra húztam, de a biztonság kedvéért ragasztottam is őket. Majd a kalapot ragasztottam rá, végezetül az egészet átfestettem fényes dekopázs lakkal 3-szor.
Az ablak párkányon jól mutat az árvácskás ládák között. :-))




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése