2011. október 31., hétfő

Konzerv dobozok új élete, mécsestartóként

Hozzávalók:

Konzerv doboz
Fogantyú
Fúrógép
Hópaszta
Ecset
Dekopázs ragasztólakk
Csillámpor
Befőttes üveg fedél
Mécses


Leírás:

Az ovi szervezésében Márton-napi körmenet lesz. Erre az alkalomra kreáltam ezeket a mécsestartókat, amikre direkt lett hosszú fül téve, hogy a kéznek ne legyen túl meleg.

A konzerv dobozt férjemmel kifúrattam, ezután bekentem  hópasztával, majd száradás után a dekopázs ragasztólakkal átkentem és a kiválasztott színű csillámporral beszórtam.
A fogantyújához az eltörött műanyag vödör fülét használtam fel. Az aljába még ragasztottam 1 befőttes üveg fedelet, hogy az alja ne melegedjen túl a mécses alatt.
(A hópaszta helyett először parafadugót akartam használni, de azt nem tudtam szépen felszeletelni, aztán jött a következő ötlet, a dúrva fürdősó, az meg nem ragadt rá a ragasztóra. Végül így jutott eszembe a hópaszta.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése